29 April 2017

Nak Tukar Nama Panggilan Yang Manja

Tags

Sebelum ini saya suka nama HB.Lama lama rasa tak suka pulak.Nama panggilan manja yang saya nak guna dalam artikel ini ialah Bro HB.


Macam mana cun tak?. Nak panggil tuan rasa macam official sangat. So cara terbaik panggil sahaja saya sebagai Bro HB yang merujuk kepada Mohd Hanafi Abdullah.

Bro HB adalah singkatan kepada Bro Hero Borneo.Jadi untuk lebih singkat dan mesra pembaca, Bro HB lebih bagus digunakan sebagai kata ganti nama.

Sungguhpun begitu Bro HB akan ditukar balik menjadi saya sekiranya ada penulisan yang lebih ilmiah.

Jadi penggunaan kata nama begini tujuannya untuk mencipta rasa mesra antara pembaca dengan penulis blog.

[Nota Bro HB]

Artikel ini ditulis menggunakan telefon sahaja.Laptop Bro HB terkena musibah.

Belum pasti bila boleh mendapat laptop yang baru atau laptop yang sedia ada kembali pulih.

Apa apapun doakan Bro HB murah rezeki agar kesulitan begini dapat diatasi segera.

Aamiin dan jumpa lagi.


46 ulasan

Moga laptop cepat2 ok ya Bro HB

Aamiin dan semogo doa kalian dimakhbulkan.. Terima kasih Fidah

hehe Abam Borneo pun comel gak

Hehe.. nice jugak Bro HB
Lebih santai

Salam berblogging Bro HB :) :)

OK Bro HB ! Moga cepat sembuh encik laptop.

Ameen...moga apa yang Bro HB harapkan lancar semuanya.

Macam best juga nama tu..

Hehehe terima kasih tuan KK

Terima kasih semua..

Tak kesahlah guna nama apa yg penting tulisan bermenafaat.

Okey Bro HB. Glamour nama tu. hihi. :D

HB pon ok. Happy birthday! :P

Salam perkenalan dari Malaysia .. jemput join segment bloglist saya di http://ameridzuan.blogspot.my/2017/05/the-amerzing-bloglist.html

semoga cepat sembuh encik laptop ya

Bro HB moga cepat sembuh laptopnya. :)

Mudah2an laptop bro HB cepat sihat semula ye. Oke jugak tue update blog gune hp boleh geng dengan saya hihi

Kenapa Borneo? Orang sabah ke?

semoga laptop cepat sembuh

Mudah2an dapat laptop baru ya bro hero borneo...

Oh dah tukar nama manja Bro HB ye. Ok juga tu

semoga tulisan Bro HB masih berterusan walaupun laptopnya terkena musibah

gws laptop hahaha

setuju. gelaran 'tuan' buat saya rasa tak selesa

Bro HB? Okey gak 😬

semoga laptop bisa segera baik Bro HB guna telepon rasanya ada yang kurang saat ngeblog

Dah ok ke belum? :D

in shaa Allah dan terima kasih

yalah kan..niat menulis hendaklah betul dan memberi manfaat kepada orang lain

HB memang sama maksud dengan happy birtday

terima kasih Pak..semuga ketemu lagi

aamiin dan terima kasih

terima kasih atas perhatian

tak best guna HP update blog..susah nak tulis sehimgga 2K patah perkatan

saya orang Sarawak...

Borneo yang popular untuk sabah,sarawak dan kalimantan

alhamdulillah dah ok..

saya masih guna yang lama dan baru sahaja recovery

Bro HB digunakan dalam penulisan artikel supaya kalau ada orang nak copy and paste ada kerja sikit..nak edit

penulisan blog saya banyak di blog wordpress sekarang ini..ramai reader organic visitor thrue search engine

blog ini masih perlahan sangat tetapi komen rakan blogger boleh tahan ramainya hehehe

beli PC bagus untuk kerja blogger..

laptop untuk kerja outside

gelaran tuan untuk masa lebih formal..

ok..kah terima kasih

ya..betul tu..kurang feel guna HP buat blog

dah ok..cuma saya belum update dalam blog


EmoticonEmoticon